گروه تئاتر شيد با همكاري خانه نمايش و انجمن نمايش يزد، نمايش «كيش مهر» را بمناسبت سال پيامبر گرامي اسلام، پس از سه ماه و نيم تمرين، درتالار معلم تربيت معلم شهيد پاكنژاد يزد به روي صحنه برده است.

 

دراجرای اين نمايش که نزديك به 35 نفر از هنرمندان تئاتر يزد همكاري دارند و نويسندگي و كارگرداني آن را سعيد شهريار به عهده داشته به بخشهاي گوناگوني از زندگي پيامبر اسلام و ظهور و اهميت و تأثير مهرباني و عطوفت پيامبر در گسترش دين اسلام  پرداخته می شود.

 

 

 

استانداري، شوراي شهر، آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزي، حوزه هنري و شهرداري يزد براي به روي صحنه رفت اين نمايش همكاري خوبي با گروه و عوامل اجرايي داشته اند.

 

 

 

نمايش كيش مهر تا پايان بهمن ماه به روي صحنه خواهد بود.

شما مي توانيد با تماشاي اين نمايش زيبا تاريخ تولد پيامبر تا فتح مكه را مرور كرده و در يك فضاي روحاني به خاطر مظلوميت پيامبر (ص)و بزرگي حضرت خديجه ( س) اشك بريزيد از صحنه هاي بسيار تاثير گذار اين نمايش مي توان از در خواست ازدواج حضرت خديجه (س) از پيامبر و مراسم مربوط به از دنيا رفتن حضرت خديجه (س)و خار از پاي كودكان بيرون آوردن ياران پيامبر را نام برد اميد است مسئولين استان با حمايت كامل از اين گونه فعاليتها و تشويق به موقع باعث تكرار تهيه چنين نمايشهايي در استان شوند

 

 

Image hosting by TinyPic

 

 

يزد فردا- انجمن نمايش استان

Image hosting by TinyPic

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا